poniedziałek, 18 listopada 2013

16. Pieczona owsianka po raz pierwszy

Na wielu blogach widziała już pieczone owsianki. Postanowiłam ,że i ja w końcu muszę ją zrobić. Z racji tego że mamy jeszcze jesień zrobiłam owsiankę z wanilią i khaki i ricottą. Wyszła tak puszysta jak chmurka. Oczywiście nie mogło zabraknąć jeszcze innych dodatków. Rano więc zrobiłam karmelizowaną mandarynkę, żeby już trochę zmierzać w klimat świąt :)


Pieczona owsianka z ricottą i khaki. Podana z karmelizowaną mandarynką i borówkami.

Przepis:
- 5 łyżek płatków owsianych
- 1/2 szkl mleka
- 125 g ricotty
- białko jajka
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1/2 laski wanilii
- khaki
Płatki zalać wieczorem mlekiem. Rano ubić białko. Do płatków dodać pokrojone w kostkę khaki, proszek do pieczenia i wanilię. Na końcu dodać ubite białko. Piec w piekarniku 30 minut w 180 stopniach Celciusza. Podawać z ulubionymi dodatkami. Smacznego :)

 Takie śniadanie najlepsze na początek tygodnia i przed dzisiejszym sprawdzianie z matematyki.

2 komentarze:

  1. Mandarynki nie lubię ale reszta wygląda smakowicie :)
    Powodzenia na matmie !

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm...skąd ja znam ten przepis.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)