piątek, 15 listopada 2013

13. Podwójnie granatowo

Dziś rano nie miałam zbytnie żadnego pomysłu na śniadanie. Spojrzałam do lodówki  wzięłam jogurt naturalny . Babcia znowu pomyślała o moich ulubionych owocach i zrobiła mi zapas granatów. Dziękuje Babciu ;*. Więc nie mogło być innego śniadania jak jogurt z granatem oraz Granolą z granatem i jagodami od Sante. Uwielbiam wszystkie granole z tej firmy bo są chrupkie, nie za słodkie oraz z dużą ilością pysznych owoców. Dopełnieniem dzisiejszego śniadania był pyszny świeży i zdrowy sok z pomarańczy.



 
Jogurt naturalny z granolą granatową oraz granatem sok pomarańczowy

Jak dobrze że już dziś piątek, bo już nie daję z tym wszystkim rady. Nawet dzisiaj na religii rozmawialiśmy na taki temat, który w ogóle nie powinien interesować księdza , tylko powinna bu=yź to tylko nasza sprawa. A mianowicie chodzi o zachorowanie na raka. W mojej klasie jest koleżanka która wygrała z nowotworem . Było mi jej bardzo żal, bo ksiądz się ją zapytał, czy chciałaby widzieć czy ma raka. To było bardzo nie fer.

1 komentarz:

  1. Choroba trudny temat i zgodzę się z Tobą, że jest to indywidualna sprawa. Nie zrażaj się jednak i wspieraj koleżankę - musi być bardzo dzielna :)
    Ps; jogurt na bogato to jedno z moich ulubionych śniadań ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)