czwartek, 14 listopada 2013

12. Debiut z goframi po raz pierwszy

Wczoraj, jak  przyszłam ze szkoły moja mama pojechała ze mną po gofrownicę. Bardzo się ucieszyłam bo od dawna chciałam sobie  ją kupić . No i nie mogło być nic innego na śniadanie tylko gofry. Wybrałam owsiane gofry z kakao i przyprawą korzenną bo już wszędzie widać oznaki świąt , więc trzeba już zacząć podawać potrawy ze smakiem świąt. Jako dodatki do dzisiejszego śniadania wybrałam po pierwsze twarożek z miodem cynamonem i borówkami, bo trochę chciałam przypomnieć sobie smaki lata. A po drugie wybrałam masło orzechowe z bananem i grantem, bo uwielbiam połączenie masła orzechowego z bananem.


Owsiano - korzenne gofry z jogurtem greckim podane 1- z cynamonem, miodem, twarożkiem i borówkami amerykańskimi, 2- z masłem migdałowym, granatem i bananem + mandarynka
  • Przepis 
  • 1/ 2 szkl.  mąki owsianej
  • 4 łyżki jogurtu greckiego
  • 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • chlust mleka
  • coś do posłodzenia : u mnie miód
  • łyżeczka przyprawy korzennej
  • jajko
Wszystkie składniki połączyć ze sobą. Piec w dobrze nagrzanej, wysmarowanej olejem gofrownicy.Piec do uzyskania chrupkości. W czasie pieczenia nie otwierać. Podawać z ulubionymi dodatkami .Smacznego :)


Dziś znowu nam dużo zadali. Nie mają dla nas żadnej skrupuły. Dziś narobiłam sobie wstydu przy zadaniu z matematyki, aż pani się ze mnie śmiała. Ale w mojej klasie już tak jest. Jak dobrze że jutro już piątek bo mam już wszystkiego serdecznie dość. 

1 komentarz:

  1. Hej, nie przejmuj się! Pomyłki zdarzają się nawet najlepszym. Głowa do góry :)
    A gofry - pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)