środa, 13 listopada 2013

11. Brownie w miseczce

Było już brownie w plackach no to pora i brownie w miseczce.Do dzisiejszego brownie użyłam po raz pierwszy płatków ryżowych. Dzięki nim brownie stało się takie lekkie. Jak to w brownie bywa potrzebna jest czekolada , wiec ja użyłam czekolady gorzkiej 85 % z Linda. Jako orzechowy dodatek dodałam orzechów włoskich a na osłodzenie banana. Wyszła pyszna i słodziutka gryczanka na dobry początek ciężkiego dnia w szkole .


Gryczanka a'la brownie z gorzką czekoladą, awokado, podana z bananem i orzechami włoskimi

W szkole dają taki wycisk, że w domu nawet nie wiem za co się zabrać. Dziś pani z biologi oddawała sprawdziany pół klasy dostało 1ale ja jako jedyna dostałam 5. Mam cholernego pecha, bo co piszemy jakiś spr czy kartkówkę to braknie mi 0,5 lub 1 pkt  do wyższej oceny. Tak właśnie dziś było z kartkówką z angielskiego, bo brakło mi 0,75 pkt do 5 ;(. Ale ja się nie przejmuję bo jutro na pewno będzie lepiej. :) 

2 komentarze:

  1. Brownie w miseczce biorę w ciemno!
    Obłędnie wygląda i na pewno równie dobrze smakuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)