wtorek, 12 listopada 2013

10. Orzechowo - jabłkowo i 500 wyświetleń

Kiedy wczoraj zobaczyłam owsiankę na soku jabłkowym u teenager dziękuje ;*, widziałam że i ja ją zrobię. No i wypadło to dziś. Ależ to była pyszna owsianka. Sok zrobiłam sobie dziś rano, by był pyszny i klarowny. No i wybrałam dodatki do dzisiejszej owsianki. Jak wszyscy wiecie  najlepsze jest połączenie jabłka z masłem orzechowym, no i tak dzisiaj było. Ale jak to u mnie bywa jest też kolorowo i lubię też modyfikować przepisy. Zamiast płatków jęczmiennych wybrałam po raz pierwszy płatki  jaglane , które też widziałam u teenager. Owsianka stała się taka kremowa dzięki nim. A kolorowo bo dodałam słodziutkie mandarynki i strzelającego granata. Zawsze u mnie musi być serek i wybrałam kremową ricottę.I  wyszła pyszna owsianka na początek krótkiego szkolnego tygodnia.



Owsianko - jaglanka na soku jabłkowym z granatem, masłem orzechowym, mandarynką, ricotta i poppingiem z aramantusa.
Dziękuje za moje odwiedziny na blogu dziś wyświetlenia przekroczyły 500 !!! jak na razie to dla mnie dużo, bo dopiero zaczynam prowadzenie bloga i liczę na więcej. Dziś byłam w Lidlu i zaopatrzyłam się w laski wanilii i cynamonu. Szykujcie się na przepisy z ich wykorzystaniem. A i oglądałam następną gazetkę i w przyszłym tygodniu będzę sprzedaży krem piernikowy <3 od dłuższego czasu już chciałam go kupić no i wreszcie będę mogła. 
Miłego wieczoru :)

1 komentarz:

  1. cieszę się, że znowu mogłam jakoś zainspirować :)
    co do Lidla, już wczoraj wcześnie rano się zaopatrzyłam w pyszne produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)