piątek, 7 lutego 2014

100. Zapiekany wieśniak z extra dodatkami na piękne święto

Dziś kochani mój blog obchodzi małe święto - 100 ŚNIADANKO
Tak już trochę z wami jestem i  bardzo dziękuje Wam, że tu wpadacie, komentujecie moje posty. To sprawia mi przyjemność i chęć do jeszcze większego zaangażowania się w kreowaniu bloga i tworzeniu pysznych śniadań.
Dziękuje też za wasze odwiedziny, które wczoraj przekroczyły 17000

I za waszą obserwację - 24


I obiecuję że jeszcze długo będą was inspirować moimi śniadankami



No i z okazji z tego święta przygotowałam pyszne śniadanko, które widniało  z 2 tygodnie na mojej liście do zrobienia - zapiekanka z serka wiejskiego i kaszy jaglanej

Ona jest po prostu boska. Do środka dodałam proste składniki - tylko cynamon a na wierzch słodziutkie truskawy, które świetnie puściły soczek
Ale były extra dodatki w postaci pieczonego grejpfruta ( polecam jest mega słodki po upieczeniu ), gruszka i kasztanów jadalnych

Al i podczas tego śniadanka wypróbowałam nową foremką serduszko , którą zakupiłam wczoraj :D





Pieczona kasza jaglana z serkiem wiejskim cynamonem i truskawkami *. Podana z pieczonym grejpfrutem **, pieczoną gruszką i kasztanami jadalnymi

* inspiracja

** inspiracja

Przepis:
- 4 łyżki kaszy jaglanej

- szkl wody
- cynamon
- serek wiejski
- białko jajka
- truskawki



Kaszę jaglaną ugotować w wodzie wieczorem. Rano dodać cynamon, białko i serek wiejski. Włożyć do naczynka do zapiekania . Na wierzch ułożyć truskawki .Piec w piekarniku przez 30 min w 180 stopniach


Ale na tym daniu nie skończę świętowania bo do szkoły zrobiłam sobie jaglane brownie z awokado. Mega zdrowe, mega pyszne, mega czekoladowe



inspiracja

Przepis:
- 3 łyżki płatków jaglanych
- 3 łyżki mąki jaglanej
- 1/ 3 szkl mleka
- 1/ 2 awokado
- łyżeczka kakao
- łyżeczka proszku do pieczenia
- gorzka czekolada
- jajko
Płatki zalać wieczorem mlekiem. Rano dodać wszystkie składnik, prócz awokado i gorzkiej czekolady, które dodajemy na samym końcu. Wszystko włożyć do naczynka do zapiekania i piec przez 30 min w 180  stopniach



Pewnie jesteście ciekawi , jak poszła mi matematyka.
No i chyba dobrze, bo wszystkie zadania zrobiłam w 5 min i jeszcze zostało mi się drugie tyle ma sprawdzenie wyników. Myślę że będzie dobrze -- czas pokarze


Dziś piątek, Jak przeżyję 3 h j. polskiego to będzie dobrze ( mam 1 zastępstwo i godz wychowawczą na której zawsze jest j. polski, bo tak jest kiedy ma się za wychowawczynię nauczycielkę j. polskiego.)
A później odpoczywanie, zdobywanie sił na kolejny tydzień nauki. Na pewno jakieś biegania no i WYCZEKIWANE ZAKUPY I W SOBOTĘ I W NIEDZIELĘ , Teraz to się obkupię za wszystkie czasy :D

Miłego piątku :*

11 komentarzy:

  1. no i wspaniałe śniadanko na ta okrągłą rocznicę! ;) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza ta foremka! i ten zapiekany serek wiejski...pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. j.polski jest fajny, z pewnością dasz radę wytrwać.
    a to jaglane brownie chętnie bym Ci podkradła. ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieram przepis z tym serkiem wiejskim - będę musiała go zrobić jak najszybciej :D Gratulacje z okazji rocznicy :D Oby jak najwięcej takich :D Zostań z nami jak najdłużej :D Udanych weekendowych łowów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratkii <3 Uwielbiam twoje sniadanka i oby takich wiecej ( ba jestem tego pewna ) Sa pyszne konkretne i po prostu idelane dzis nic sie nie zmienilo jeszcze raz gratulacje teraz czekamy na 1000 <3 !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję setki kochana ! :* Zachwycaj nas dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo, bardzooo się cieszę, ze smakowało! smacznie podane i apetycznie wyszło :) gratuluję już setnego wpisu i życzę dalej psyznych porannych wrażeń i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. na kolejną setkę czekam :)
    podobną dziś przekąskę w szkole miałam! -czekoladowe fasolowe batony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Ale pyszności! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Fajne przepisy, a uwierzysz, że nigdy nie jadłam serka wiejskiego? : )

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)