wtorek, 26 listopada 2013

26. Owocowo- orzechowo

No i po raz kolejny zestawiam smaki w owsiance. Dziś postanowiłam na owocowe, bo w środku z khaki i jabłkiem na wierzchu z mandarynkami i granatem . A orzechowo, bo z tahini, płatkami migdałowymi i otrębusiem. Bardzo polubiłam to ciasteczko, jest takie chrupiące i zawiera otręby,które kocham. Próbowaliście już to ciasteczko. Do takiego śniadania obowiązkowo cieplutka kawa.




Owsianka z khaki i jabłkiem Podana z tahini, granatem, mandarynka, płatkami migdałowymi i otrębuskiem

Wczorajszy dzień bardzo szybko mi minął. A po południu dowiedziałam się od koleżanki, że mogę z nią jechać na koncert w piątek. Czemu nie ?.
Nie umiem doczekać się 1 grudnia,bo wtedy dowiem się komu wyślę prezent na blogowe mikołajki :). Dodałam wczoraj przepisy, do zakładki na górze, jeśliby ktoś chciałby się nimi zainspirować :)

1 komentarz:

  1. Ja chyba też wezmę udział w tym mikołajkowym losowaniu :D
    Fajna zabawa !
    Ile dodatków w miseczce *.*

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)