sobota, 9 listopada 2013

7. Po raz pierwszy na salonach

Dziś po raz pierwszy spróbowałam chlebku bananowego. Jakie to było pyszne . Chyba jeszcze nie raz do tego połączenia powrócę. Podałam go z kiwi który tak dodał kropki nad i.


Dziękuje ;*


W szkole tyle nam zadają, że nawet nie mam czasu zaglądać na bloga.  Kartkówki, sprawdziany i lektury. Teraz mam do przeczytania lalkę. Przeraża mnie ta ilość stron, ale dam radę. |Postaram się częściej bywać i jakoś pogodzić obowiązki szkolne z przyjemnościami.

1 komentarz:

  1. bardzo się cieszę, że mogłam zainspirować i super, że smakowało :0 chlebek bananowy to dobry pomysł na rozpoczęcie dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)