sobota, 30 listopada 2013

31. Pierniczkowo w owsiance

Sorrki, że nie dodaję zdjęć,ale co miesiąc mój internet na laptopie tak wolno chodzi, że jedna strona włącza się pół godziny. Muszę z taką sytuacją wytrzymać jeszcze do września :(.


Wczoraj upiekłam swoje pierwsze pierniczki, ale nie takie zwykłe bo na mące gryczanej i jaglanej no i nie mogło zabraknąć ich dziś w owsiance. Dodałam jeszcze kremu pierniczkowego i wyszło takie świąteczne połączenie. Wczoraj jak byłam w kauflandzie zobaczyłam jeszcze dynię !!!! no i oczywiście musiałam ją kupić i dodać do dzisiejszej owsianki. Żeby podkreślić świąteczny klimat dodałam jeszcze pomarańczę i mandarynki. Jakie to było pyszne *_*




Owsianka dyniowa z pierniczkami, kremem z pierników, pomarańczą i mandarynkami 


A oto moje pierniczki

Wczorajszy sprawdzian z polskiego nie był aż taki trudny .
A  dziś chcę trochę poleniuchować. Zamierzam jechać na zakupy i te żywnościowe i po prezenty poza tym muszę pouczyć się na chemię bo mam sprawdzian z kwasów, wodorotlenków i soli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)