czwartek, 28 listopada 2013

29. Ricottowe wariacje w wersji i lodówkowej i świątecznej

Wczoraj spojrzałam do lodówki a tam ricotta . Więc trzeba coś z nią pokombinować . Jako że lubię połączenie płatków owsianych i jaglanych. Wypadło na takie połączenie. Oczywiście jako dodatek musiały być orzechy. Świątecznym smakiem został dziś cynamon.Nie mogło zabraknąć owoców. Świetnie skomponował się granat. Śniadanie osłodziłam sobie bananem i miodem



Płatki owsiane z jaglane z ricottą, cynamonem, orzechami i granatem

Przepis
- 3 łyżki płatków jaglanych i owsianych
- 125 g ricotty
- łyżeczka cynamonu
- granat
- orzechy
- 1/2 banana
- łyżeczka miodu
Płatki zalać wrzątkiem i zostawić do napęcznienia. Następnie dodać pozostałe składniki. Odstawić do lodówki na noc. Rano cieszyć się gotowym śniadaniem :)

 Ale dzisiaj będzie ciężki dzień. Zapowiada mi się wypracowanie z polskiego, konkurs z historii, kartkówka z  chemii ze stechiometrii oraz z biologi z bezkręgowców. Maamooo ja tego nie podołam !!!! Dobrze że chociaż mam na 9 do szkoły.

2 komentarze:

  1. płatki jaglane? Ulalla.. ciekawe to!
    Ale cudownie podana szklanka pyszności ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy jeszcze nie jadłam ricotty :/ Muszę kupić !
    Słodko dziś u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki że tu zaglądasz i było by mi miło,jeśli zostawisz po sobie jakiś komentarz
Anonimie podaj swój nick lub imię, bo ja też się ujawniłam i ty zrób podobnie :)